TERTANGAKO ATERPETXEA

Arabako Tertanga herrian kokatuta, Garobel mendilerroaren magalean, paraje natural ederraz inguratutako aterpetxea dugu. Leku paregabea udalekuak egiteko, familia egonaldietarako edota lagunekin egun batzuk pasatzeko.

Etxea bere osotasunan alokatu daiteke eta elkarte, eskola, familia eta koadrillei zuzendutako programa bereziak ditugu

ETXEAREN ALOKAIRUA

Tertanga Etxea osorik alokatzen da.

ETXEAREN EZAUGARRIAK

• 30 lagunentzako lo lekua
  • Sukalde ekipatua
  • Gela balioanitza
  • Komunak eta dutxak

ETXEAREN INGURUNEA

• Berdegune itxia
  • Frontoia
  • Bolatokia (herrian)
  • Aparkalekua

PROGRAMAK

Familia asteburuak: Egonaldi hauetan balio desberdinak lantzeko aukera eskaintzen dugu: parekidetasuna, elkar erantzukizuna, kulturartekotasuna, euskara edota sormena adibidez.

Euskara sustatzeko egonaldiak: Gazte taldeei, berbalagun taldeei edota haur taldeei zuzendutako egonaldi bereziak antolatzen ditugu euskararen erabilera eta motibazioa bultzatzeko.

Bizikidetza eta parekidetasuna lantzeko egonaldiak: Egonaldia hauetan haur eta gazteekin nahiz helduekin berdintasunean oinarritutako harreman berriak sortzeko oinarriak jartzen saiatuko gara ludikotasuna ahaztu gabe.

Udalekuak: Opor garaietan udalekuak antolatzen ditugu etxean.

ERRESERBAK EGITEKO EDOTA INFORMAZIORAKO