Elkarrekin gizartea anitzagoa, ex-sexistagoa
eta osasuntsuagoa izango da!

Begirale ikastaroa

Begirale Ikastaroa, ume zein gazteekin aisialdian lan egiteko leku askotan eskatzen den titulua lortzeko bidea da.

• check
    Udaleku, ludoteka, gaztegune, jantokietan lan egiteko ziurtagiria
  • check
    Parte hartzean oinarritutako metodologian heztea
    Elkartegintza bultzatzea eta sustatzea
  • check
    Euskarazko esparru batean murgilduta egongo zara eta euskal mundua sortzen jarraitzen lagunduko duzu

Zuzendari ikastaroa

Zuzendari Ikastaroa, begirale taldeak sortzeko eta haurrentzako eta gazteentzako aisialdiko hezkuntza-proiektuetan talde horiek dinamizatzeko eta gainbegiratzeko eskatzen den titulua lortzeko bidea da.

• check
    ​Udaleku, ludoteka, gaztegune, jantokietan zuzendari lanak burutzeko ziurtagiria
  • check
    Lana burutzeko beharrezkoa diren legedi guztiak ezagutuko dituzu eta segurtasunean lan egiteko aukera izango duzu
    Elkartegintza bultzatzea eta sustatzea

Jendarte kultur dinamizatzailea

Gizartean dauden sare desberdinak eskaintzen dituzten aukerak ezagutuko dituzu:

• check
    Elkartegintza, herri mugimendua, aisialdia, kultura arloan suertatzen diren arazoak modu sakon batean hausnartzeko ikastaroa dugu Jendarte Kultur dinamizatzailea.
  • check
    Zure errealitatea eraldatzeko dauden bideak argiago izango dituzu
  • check
    Zure hezitzaile ibilbidean aurrera pausu bat da
  • check
    Zure herrian dauden proiektuak ezagutuko dituzu
  • check
    Hezitzaile figuraren funtzioak noraino heltzen diren ezagutuko dituzu

Haurren partehartzean murgiltzen

Haurren mundua helduon begietatik antolatzeko ohitura daukagu, haurrentzako ekintzak pentsatuz, EURENTZAKO jolasak aukeratuz, jolas parkeak eraikiz... baina galdetzen ahal diegu haurrei? BERAIEKIN egiten al dugu?

Parte hartzeko aukera emanez eta haurrei hitza emanez, denontzako errazagoa den errealitatea eraikitzeko estrategiak landuko ditugu.

• check
    Haurren parte-hartzearen inguruko eduki teorikoen hausnarketa egitea.
  • check
    Hezitzaileei haurren parte-hartzea sustatzeko baliabideak eskaintzea eta horretan trebatzea.
  • check
    Egun dauden esperientzia ezberdinak ezagutzea eta konpartitzea.
  • check
    Parte-hartze prozesuetan egon daitezkeen zailtasunak aztertzea eta denon artean lantzea.

Hezkidetzan aditua

​Eraldaketarako pedagogiak jaruuera feministak hezkuntzan.

Emagin elkartearekin elkarlanean.

• check
    Hezkuntzan aritzen diren hezitzaile eta agenteekin ikuspegi feminista lantzea.
  • check
    Feminismoan lanean ari direnei hezkuntzaren garrantzia azaltzea eta lantzea.
  • check
    Hezkuntzaren azterketa eta genero ikuspegia lantzea.
  • check
    Aukera berdintasunaren inguruko neurriak ezagutzea.
  • check
    Arlo praktiko eta teorikoaren arteko lotura definitzea.

Jolasguneen azterketa eta eraldaketa

Geroz eta oihartzun handiagoa izaten dabilen gaia da jolasgune eta jolasparkeen eraldaketari dagokiona. Eskolak eta egunerokotasuneko jardunak eman digun esperientziatik abiatuz eratu nahi dugu ikastaroa, espazioen azterketa ikuspegi kritiko eta eraldatzaile batetik eginez.

• check
    Patio eta jolasguneen azterketa kritikoa egitea.
  • check
    Ikuspegi hezkidetzaile eta eraldatzailetik patioak berrikusten ikastea.
  • check
    Haurren beharrak asetuko dituen jolasgunearen inguruko eztabaida ematea
  • check
    Gaiari dagokionean, hezkuntza formal eta ez formalaren erronkak definitu eta aztertzea.