URTXINTXA ESKOLAREN AZKEN BERRIAK

Urtxintxako Berdintasun Plana abian da!!

Urtxintxako Berdintasun Plana abian da

Urtxintxa Eskolan Berdintasun Plana sustatzeko ekimena sortu da berdintasunaren eta feminismoaren esparruan orain arte egindako ekimenak egituratzeko interesetik. Urtxintxan, ikuspegi feminista une oro zeharka integratzearen aldeko apustua egiten dugu, norberaren nortasuna erdigunean jarriz, estereotipo eta hegemonia arrazional eta gorpuzdunetatik urrun.

Eskolak helburu berriak sortu nahi ditu proiektu horiek garatzeko, eta, horregatik, berdintasun-planak gabeziak diagnostikatzen eta lan-metodologian inplikatu beharko diren helburu berriak proposatzen lagundu digu.

Beraz, berdintasun-planarekin barne-mailan dauden etorkizuneko erronkak zehaztu, lana sistematizatu eta gabeziak identifikatu dira, datozen lau urteetan feminismotik lan-ildoak sustatzeko.